VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Může se stát, že Vám dorazí očekávaný balíček domů, ale bohužel zboží nepadne tak, jak by mělo. Nebo celkově neodpovídá tomu, co jste očekávali. V tomto případě máte právo na vrácení nepoužitého, neznehodnoceného zboží ve lhůtě 14 dnů.

Nabízíme Vám tyto možnosti řešení

1. Zboží Vám vyměníme za jiné, nebo za jinou velikost
2. Vrátíte nám zboží a my Vám zašleme zpět Vaše peníze

Jak postupovat

1. Zboží zabalte do původního obalu výrobce. Vrácený výrobek musí být opatřen originálními visačkami (neodtrženými), nesmí být používán ani jevit žádné známky nošení nebo poškození.
2. Stačí vyplnit vratkový formulář Formulář pro výměnu/vrácení zboží
3. Na tomto formuláři vyplníte potřebné údaje. Uvedete, zda zboží vracíte, jestli požadujete vrácení peněz nebo výměnu zboží za jiné.
4. V případě výměny doplníte požadovanou velikost zboží a barvu.
5. Pokud chcete zboží pouze vrátit (bez výměny), pak na vratkovém formuláři uvedete číslo účtu, na který chcete zaslat peníze.
6. Zásilku s takto vyplněným formulářem odešlete na adresu:
Domino Móda, Dukelská 133, 73991 Jablunkov

Co se bude dít dál?

V případě, že Vámi požadované zboží máme skladem, pošleme Vám nový balíček do 3 pracovních dnů od obdržení Vámi zaslaného zboží. Pokud zboží nebude skladem, budeme Vás kontaktovat.

Co budu platit?

Pokud nevyhovující zboží vracíte bez požadavku na výměnu nebo záměny za jiné zboží, tak Vám jednoduše do 30 pracovních dní od převzetí Vašeho balíčku zasíláme peníze na číslo uvedeného účtu. Kupujícímu bude odečtena částka za náklady na zaslání zboží ve výši dle zvoleného způsobu dopravy z částky vráceného zboží dle §415, a to i v případě, že nebylo poštovné účtováno.

Jestli-že žádáte o výměnu, mohou nastat tyto situace:
1. Cena nového zboží je stejná jako cena vráceného - pak při převzetí nového balíčku platíte pouze poštovné
2. Cena nového zboží je vyšší než cena vráceného - platíte rozdíl v ceně + poštovné
3. Cena nového zboží je nižší než cena vráceného - v této situaci Vám zasíláme přeplacenou částku za vracené zboží (mínus poštovné a hodnotu nového zboží) zpět na účet a Vy při převzetí nového balíčku neplatíte již nic.

Reklamace

Záruka začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Na veškeré zboží je poskytována záruka po dobu 24 měsíců. Prodejce odpovídá za vady a poškození při převzetí zboží zákazníkem. Odpovídá také za ty, které se objeví v průběhu záruční doby. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nešetrným a nevhodným zacházením či mechanickým poškozením. Během praní a čištění prádla respektujte symboly uvedené výrobcem. Tyto symboly najdete na každém štítku.

Reklamaci máte možnost uplatnit posláním zboží na naši adresu nebo osobně. Reklamovaný výrobek přijímáme pouze v originálním obalu od výrobce. Náklady na dopravu k nám hradí zákazník. Dopravu k zákazníkovi hradíme my. Vždy je nutno vyplnit reklamační formulář, kde popíšete vadu a uvedete kontakt na Vás.

O způsobu vyřízení reklamace Vás budeme informovat, maximálně do 30 dní od obdržení reklamovaného zboží.

Podrobné informace jak při reklamaci postupovat naleznete výše nebo Vaše dotazy rádi zodpovíme na naši zákaznické lince 727 88 13 88 a také pomocí emailu objednavky@dominomoda.cz